Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Τι έφερε ο Αγιος Βασίλης ?

Τι έφερε ο Αγιος Βασίλης? Στο σπίτι μου βασικά δύο πράγματα. Το 1ο είναι ένας νέος η/υ. Η μάλλον κάτι που έχει στοιχεία και φορητού υπολογιστή και tablet και τις δυνατότητες ενός καλού επιτραπέζιου συστήματος. Ας τα παρουμε από την αρχή. Αρχές του Δεκέμβρη μήνα είχα την τύχη να παρεβρεθώ σε ένα συνέδριο στις Βρυξέλλες της OLAF για την απάτη. Δίπλα μου μια πιτσιρίκα - ούτε 30 χρονων - είχε στα χέρια της ένα mac book air. Μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που δούλευε. Κράταγε σημειώσεις, σερφαρε στο internet, google -άριζε όποια άγνωστη έννοια σε χρόνο dt, έβρισκε τις άγνωστες λέξεις στο λεξιλόγιο και ταυτόχρονα τσεκαρε το facebook για προσωπικά μυνήματα. Οσες ώρες είμασταν εκεί - και είμαστε ένα γεμάτο οχτάωρο - δεν είδα να αγχώνεται για μπαταρία ή να κουράζεται κρατώντας το. Μία από τις Κυριακές πριν τις γιορτές που τα καταστήματα ήταν ανοιχτά μπήκα στο public και το περιεργάστηκα από κοντά. Από την άλλη έψαχνα εδώ και χρόνια τρόπο να αντικαταστήσω την κλασσική ατζέντα που με συντροφεύει από το 1996 στα επαγγελματικά μου. Ηρθε το πράγμα και κούμπωσε. Βρήκα και μια καλή προσφορά σε πολλές άτοκες δόσεις και να το 1ο δώρο που με συντροφεύει από την παραμονή των Χριστουγέννων. Το 2ο είναι ο Πυθαγόρας. Ο Πυθαγόρας είναι παπαγάλος. Οι μικρές ψήσανε τη μάνα τους να τους πάρει κατοικίδιο. Εγώ ήμουν ούτως ή άλλως πολύ απασχολημένος στις μέρες των γιορτών και έτσι όλο το πράγμα έγινε ερήμην μου. Ενα από τα απογεύματα που γύρισα στο σπίτι μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, διαπίστωσα ότι ότι δεν είμαι ο μόνος αρσενικός στην οικογένεια. Υπάρχει πλέον και ο Πυθαγόρας, ο οποίος διαμενει στο καθιστικό μας. Το πρώτο του κλουβί διαπιστώσαμε ότι ήταν μικρό και τον καταπίεζε. Αγοράστηκε ένα δεύτερο και ο Πυθαγορας - που στην αρχή μας κοίταζε αμίλητος και ακίνητος ως κότα - ξεθάρεψε και είτε πεταρίζει από την μία στην άλλη γωνία του ευρύχωρου κλουβιού του, είτε - όταν έχει οίστρο - τιτιβίζει. Και του χρόνου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου